Świece zapłonowe w 1,8T?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PKZ
    Drive
    • 2011
    • 69

    #26
    Zamieszczone przez kr1s1983
    ja polecam te iskra tanie,mozna wymienic co 30tys km.
    ok, a jaki dokładnie model?
    Paweł

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #27
      Zamieszczone przez PKZ
      Zamieszczone przez kr1s1983
      ja polecam te iskra tanie,mozna wymienic co 30tys km.
      ok, a jaki dokładnie model?
      Bo 60 tyś to stanowczo za dlugo zwarzywszy na jakość części i paliwa u nas. 30 tys to maks w seryjnym aucie.
      Ja polecam do serii - NGK dedykowane.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • ziutsane
        RS
        • 2007
        • 2376

        #28
        Ja również jeżdżę na NGK dedykowanych do 1.8T. Wymieniam średnio co 20-30 tyś. Problemów raczej nie obserwowałem. Oryginalnie wsadzane są chyba Bosch, jak dobrze kojarzę.
        Radio: C90r+XDP210EQ
        Kable:Opt,Skyline,50 mm
        Wzm:XES M1+FP 1.800
        Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

        Komentarz

        • PKZ
          Drive
          • 2011
          • 69

          #29
          Dzięki wszystkim za pomoc.
          Kupiłem dedykowane NGK. 120zł Wymiana w garażu 0 zł 20 minut

          Pzdr.
          Paweł

          Komentarz

          • SkySzyja
            Ambiente
            • 2013
            • 158
            • Octavia III combi (5E5)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM
            • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #30
            odświeżę nieco, bo mnie też interesuje konkretnie 1,8T

            Co to za cudo zaznaczone na zdjęciu na czerwono, jak się z tym obejść w trakcie demontażu aby nie uszkodzić?
            (wybaczcie Zygzakowi, że ma endżin brudny, trochę z niego fleja )



            No i jakie świece do AUM 150-180KM z LPG?
            Myślalem o NGK, Vline czy te Laser, czy jakieś inne NGK?

            Sklep internetowy z produktami japońskiej firmy NGK. Świece zapłonowe i żarowe NGK, sondy lambda NGK, fajki motocyklowe NGK , przewody zapłonowe NGK i cewki.




            Te pierwsze wg mnie nie są jednak platynowe tylko zwykłe.

            Jakiś namiar w Wwie na zakupy NGK w dobrej cenie?

            I jeszcze pytanko poboczne, być może dziecinne ale zadam.
            Czy w AUM seryjnie jest jakoś mierzone EGT?
            Mój Zygzak McQueen
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

            Komentarz

            • Geralt
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 589

              #31
              zabij mnie ale nie pamiętam co to... wydaje mi się że to jest połączone z odmą ale do wymiany świec praktycznie jedynie musisz odkręcić 1~2 śruby na której się to trzyma i normalnie odchylasz no bok i wyciągasz cewki nie rozłączając żadnych wężyków.

              Co do świec to tak jak pisałem ja i koledzy - polecam Iskra (iskra-kielce.pl - wyszukaj PN w katalogu i kup od nich bezpośrednio poprzez allegro). Iskra produkuje świece dla NGK więc jak nie ma różnicy to po co przepłacać :?:
              oczywiście jak chcesz NGK to nie ma żadnych przeciwwskazań
              pozdrawiam
              Adam W.

              Komentarz

              • SkySzyja
                Ambiente
                • 2013
                • 158
                • Octavia III combi (5E5)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM
                • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #32
                Będę brał jednak NGK , tylko musze zrobić doktorat jakie bo ...
                ... zajrzawszy do garażu wykręciłem jedną świecę i są ... NGK BKUR6ET (trójelektrodowe).
                No i zakładając, że Zygzak ma te ok 180KM i LPG w użyciu jest to albo takie same jak są, bo działało.
                Albo, no właśnie, czy jednolektrodowe będą lepsze?
                PFR6Q lub te Laser?
                Cena nie jest głównym kryterium wyboru.

                Może coś się wypowiedzą koledzy z 1,8T co mają 180KM i więcej?
                Mój Zygzak McQueen
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75675

                Komentarz

                • Geralt
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 589

                  #33
                  na 1 hamowni (gdzie mi chipowali) wyszło ze bodajże z 143KM i 218nm podniesiono moc do 165km i 265nm, na drugiej (EGP.pl - gdzie zakładałem LPG VSI Prins) podczas strojenia pokazało na obu paliwach bodajże ~193km i 295nm.
                  Nie wiem której wieżyc ale z 1.5 roku temu mój mechanik (serwisuję wszystkie auta jakie mailem u 1 od ~14lat) po przejechaniu sie moim stwierdził: "ta audica A4 co tam stoi ma 163km i jeździ fajnie ale w stosunku do niej Twoje auto nie jezdzi... ono zapierdala!" wiec bardziej sie skłaniam ku temu wyższemu pomiarowi.
                  ~100000km zrobione tym autem na LPG (mało bo 5 lat mieszkałem w Dublinie), świece wymieniane 3x: NGK PFR6Q, NGK Platinum i Iskra: nie pamiętam dokładnie Platinum ale na 90% wszystkie 1 elektrodowe i powiem tak: poza portfelem nie czułem najmniejszej różnicy (uwierz mi że stać mnie na najdroższe i tam gdzie trzeba nigdy nie oszczędzam na częściach ale przekonałem się sam za namową ludzi na zlotach Passata we Wrocławiu i nie żałuję) co do tego kiedy zmieniać świece metoda jest prosta: wtedy gdy na biegu jałowym na LPG zauważysz czasami minimalne falowanie obrotów (raz na kilkadziesiąt sekund obroty spadną o ok ~50rpm po czym wrócą do normy) na PB nie zaobserwujesz tego objawu a po wymianie świec znika na następne ~35000km, świece po wyjęciu nie są nadpalone - mają normalny/zdrowy kolor nagaru. Czysto teoretycznie jak poszukasz w necie praktycznie wszyscy do LPG zalecają świece 1 elektrodowe (Iskra ma nawet specjalne dedykowane do LPG do tego silnika o lekko poszerzonej szczelinie i teoretycznie większej odporności temperaturowej ale whatever - zaręczam że nie jestem związany z żadnym sprzedawcą/producentem świec czy innych części))
                  tak ku woli ścisłości przeczytaj wątek od początku: NGK PFR6Q przewija się kilkakrotnie więc nie ma sensu pytać o part number.
                  pozdrawiam
                  Adam W.

                  Komentarz

                  Pracuję...